תפריט נגישות

מגשי הסושי של ג'אפן ג'אפן

התפריט של JAPAN-JAPAN מאפשר לכם לתאם הזמנת סושי לכל סוג של אירוע. מלבד שילובי טעמים אותנטיים מהמזרח הרחוק, JAPAN-JAPAN מציעה גם מגשי סושי לקייטרינג בבית ובמשרד עם חומרי הגלם הכי טובים בעולם. בואו להכיר אותם מקרוב

 

הדרך הכי טובה להזמין מגשי סושי לאירוע היא לתת עדיפות לתפריט מעודכן שמבוסס על חומרי גלם טריים בלבד. בגלל שחומרי הגלם הם הדבר הכי חשוב בסושי, צריך להעמיד אותם בראש סדר העדיפויות גם בהזמנת רול אחד – ובטח בהזמנת מגשי אירוח לאירועים חומרי גלם טריים הופכים מגש סושי כשר לגולת הכותרת של האירוע. אין מישהו או מישהו שלא אוהבים לשלב מגשי סושי מסיבה וטעמים מהמזרח הרחוק, בעיקר אם מדובר על חומרי גלם טריים ואיכותיים שלא באים על חשבון תעודת כשרות כדת וכדין. בנוסף, אפשר לתאם הזמנת סושי מראש ולדאוג להביא משלוח סושי כשר לפי מספר האורחים.

 

מה ההבדלים בין מגשי סושי לקייטרינג?

התפריט של JAPAN-JAPAN מראה מה קורה כאשר משלבים תעודת כשרות, חומרי גלם טריים ואהבה אותנטית לשילובי הטעמים של המזרח הרחוק. בתפריט של JAPAN-JAPAN יש כיום מגוון רחב של מגשי סושי לקייטרינג ואפשר להזמין אותם עם מנות נוספות של נודלס, מרקים, מוקפצים, עיקריות, באן ועוד קומבינציות. מחפשים השראה? רוצים להפתיע את האורחים ולהתאים את התפריט גם לשומרי כשרות? הנה למשל כמה ממגשי הסושי של JAPAN-JAPAN שמהם כדאי להתחיל:

 

Combo Green Party

במגש Combo Green Party מחכים לכם 72 יחידות של הסושי הכי טוב בארץ. עם שילוב יוצא מגדר הרגיל בין יחידות של אמאקי אבוקדו, מאקי קנפיו, מאקי טמאגו ומאקי מלפפון, אין אורח שלא יתרשם מהמגוון ועוד יישאר רעב.בנוסף, במגשי Combo Green Partyשל ג'אפן ג'אפן משולבים סושי אורומאקי ופוטפומאקי צמחוני, 8 יחידות אינסייד אאוט צמחוני עטוף צ'יפס סלק וכמובן סנדוויץ' צמחוני יחד עם ניגירי אבוקדו וניגירי טמאגו.

 

Combo Party

אף אירוע לא שלם בלי מגש Combo Party של ג'אפן ג'אפן. כאן גולת הכותרת היא בין היתר כמות מדויקת של 70 יחידות איכותיות, בהן אורומאקי טונה, ספייסי סלמון, ניגירי, מאקי אבוקדו, מאקי קנפיו ועוד. כפי שאפשר לראות, בכל מגש סושי כשר של ג'אפן ג'אפן מושקעת מחשבה. את מלאכת המחשבת ניתן לראות גם באופן שבו בוחרים את חומרי הגלם, גם בסידור הרולים על גבי המגש כדי שהעיצוב יתאים לאווירה וגם בהרכבת המנות.

 

Combo Only Fish

חובבי דגים מעדיפים מגשי סושי מסיבה ואירועים מהסוג של . כאן ג'אפן ג'אפן מציבה רף גבוה ובלתי מתפשר של חומרי גלם, בהם משתמשים כדי להכין אורומאקי טונה, אורומאקי סלמון, ניגירי סלמון, ניגירי טונה, מאקי ספייסי סלמון, המא'צי מאקי, סנדוויץ' סלמון והפתעות נוספות.

במגש Combo Only Fish יש 80 יחידות של סושי איכותי ודגש על טעמים עשירים שמשלימים אחד את השני. המגש מתאים לאירועים קטנים או גדולים ואפשר לשלב אותו גם ביום כיף למשרד או אפילו למשפחה.

 

Combo Party Tokyo

אי אפשר לדבר על מגשי הסושי של ג'אפן ג'אפן בלי להזכיר את. זהו המגש האולטימטיבי של הרשת, עם 100 יחידות סושי ברמה הגבוהה ביותר שאותה ניתן למצוא גם במסעדות וגם במשלוחים.Combo Party Tokyo כולל סושי אינסייד אאווט צמחוני עטוף צ'יפס סלק, אורומאקי טונה, פוטומאקי ספייסי סלמון, ניגירי דניס, המאצ'י מאקי ולמעשה את כל מה שאפשר לדרוש ממגש סושי אקסקלוסיבי ומיוחד.