תפריט נגישות

סושי כשר מחומרי הגלם האיכותיים בעולם

סושי בוחרים לפי איכות וטריות חומרי הגלם. רוצים לטעום את הטוב ביותר? התפריט של רשת JAPAN-JAPAN מוכיח שלא צריך להתפשר על חומרי הגלם הטובים בעולם גם אם מחפשים מסעדה אסייתית כשרה

 

תפריט אסייתי משלב בתוכו אלמנטים שונים של המטבח הסיני, היפני והתאילנדי. כתוצאה מכך, תפריט אסייתי כשר יכול להיות מאוד מגוון ומרענן. מלבד שלל טעמים ותיבולים מיוחדים, המנות מצליחות להיות גם משביעות וגם מרעננות בעת ובעונה אחת.

אחת המנות המומלצות בכל תפריט אסייתי היא כמובן סושי. תפריט סושי מתאים לכל אירוע, יכול להשלים ארוחה קיימת או לעמוד בפני עצמו ללאנצ' ולארוחת ערב. בנוסף, כיום כבר ברור שגם תפריט אסייתי כשר אפשר להכין מחומרי הגלם האיכותיים בעולם.

 

מה הקשר בין חומרי הגלם לבין איכות הסושי?

סושי מתאפיין בכך שהוא נשען בעיקר על חומרי הגלם. בניגוד למנות אחרות בתפריט של מסעדה אסייתית כשרה, מי שאוכל סושי מרגיש את הטריות של חומרי הגלם יותר מכל דבר אחר. לשם השוואה, במנה של נודלס מוקפץ למשל מרגישים טעמים של תבלינים ובדרך כלל ציר עוף, בעוד סושי מכינים על טהרת האורז והדגים בלבד.

מצד שני, יש מגוון כמעט אינסופי של סוגי חומרי גלם ודגים שבהם אפשר להשתמש בשביל להכין סושי כשר. סושיה כשרה שמכבדת את עצמה יודעת להשתמש רק בחומרי גלם טובים, איכותיים ומעולים והיא בוחרת אותם בקפידה. לאחר מכן, המסעדה יכולה לבחור האם להציע את המנה במסעדה או לאפשר משלוח סושי לעבודה, לבית או לכל מקום אחר שבו הלקוחות נמצאים.

 

 

 

JAPAN-JAPAN – המזרח הרחוק עושה עלייה לישראל

רשת JAPAN-JAPAN גאיה להציע תפריט אסייתי כשר ששואב השראה ממטבחים קלאסיים של המזרח הרחוק. עם מעל 80 מנות ובעיקר תפריט סושי מגוון וטרי, זו יפנית כשרה שצריכה לעמוד בראש סדר העדיפויות של חובבי הקולינריה בישראל.

הייחודיות של JAPAN-JAPAN באה לידי ביטוי בשימוש בחומרי הגלם האיכותיים והיקרים ביותר, שמגיעים אליה בייבוא מיוחד. לאחר מכן, כל חומר גלם שבו משתמשים ברשת JAPAN-JAPAN כדי להכין סושי כשר מטופל על ידי שפים מקצועיים. הכנה במקום מעצימה את הטעם הטבעי של תפריט הסושי והתוצאה היא סועדים מרוצים שתמיד מוצאים בתפריט משהו שמתאים להם.

 

 

 

כך יודעים שמדובר על סושי כשר ואיכותי

JAPAN-JAPAN היא הרבה יותר מאשר מסעדה אסייתית כשרה. בזכות היכרות עם המאפיינים של סושי כשר משלוח או ארוחה במסעדה ובגלל שהאנשים מאחורי JAPAN-JAPAN מעריכים חומרי גלם איכותיים, כל מי שרואה את התפריט יודע שהוא הגיע למקום הנכון.

תפריט אסייתי כשר של JAPAN-JAPAN מציב רף גבוה ובלתי מתפשר של איכות חומרי הגלם. מלבד תפריט סושי שעומד בפני עצמו וכמובן משלוח סושי שמתאים לכל שעה ולכל מקום, JAPAN-JAPAN היא יפנית כשרה שיש לה בתפריט גם מנות ראשונות, סלטים, מרקים, מוקפצים וכמובן מנות עיקריות. בנוסף, JAPAN-JAPAN מציעה מנות באן, מגשי אירוח וספיישלים או קומבינציות סושי מחומרי הגלם טריים בלבד.

 

 

 

איך מזמינים מהתפריט של JAPAN-JAPAN?

שומרי כשרות ואחרים יכולים להזמין את המנות המושלמות של JAPAN-JAPAN לבית או למשרד, כדי לקבל אותן בדיוק כמו שהן מוגשות לשולחן בכל אחת מהמסעדות. JAPAN-JAPAN מציעה במשלוח כל מנה חדשה שנכנסת לתפריט והסניפים שלה מפוזרים בפריסה ארצית רחבה כולל הערים טבריה, יקנעם עילית, אור עקיבא, חדרה, תל אביב, גבעת שמואל, אריאל, ירושלים, גוש עציון ועוד.

רוצה לטעם סושי כשר מחומרי גלם איכותיים? התפריט של JAPAN-JAPAN הוא בשבילך.