תפריט נגישות

מסעדת סושי כשר ואיכותי בתל אביב

תל אביב היא לא רק בירת השופינג, המסחר והבילויים של ישראל, אלא גם העיר שאליה כדאי להגיע אם רוצים לאכול סושי טוב וטעים. בזכות רשת JAPAN-JAPAN, אפשר היום להזמין סושי כשר מהדרין בתל אביב וליהנות מכל העולמות

 

סושי טוב הוא מצרך נדיר. בשביל לאכול סושי ברמה גבוהה, צריך למצוא מסעדה שמקפידה על חומרי גלם איכותיים ולא מתפשרת על פחות מהטוב ביותר. מעבר לכך, רוב שומרי המסורת בדרך כלל לא רגילים לאפשרות למצוא מסעדה יפנית כשרה שיש בה גם סושי מעולה וגם תפריט מגוון של מנות שונות מהמזרח הרחוק.

מי שמצליחה לשנות את התחום היא רשת JAPAN-JAPAN, שפועלת כיום בכל רחבי הארץ ובעיקר בתל אביב. בזכות נוכחות בולטת של JAPAN-JAPAN בפריסה ארצית נוחה, אפשר ליהנות מהזמנת סושי כשר בתל אביב בהתראה קצרה.

 

 

 

היתרונות של מסעדה אסייתית כשרה בתל אביב

תל אביב היא כידוע בירת השופינג, המסחר והבילויים של ישראל. היא זכתה לכינוי "עיר ללא הפסקה" כבר לפני הרבה מאוד זמן, אך כל פעם מחדש מצליחה להמציא את עצמה מחדש עם קביעת טרנדים שמתפשטים לאחר מכן לכל רחבי הארץ.

מנגד, דווקא קולינריה כשרה הייתה אחד התחומים שבהם תל אביב נותרה קצת מאחור. רבים התקשו למצוא סושי כשר בתל אביב או מסעדה יפנית כשרה שאפשר להגיע אליה בראש שקט מבחינת איכות חומרי הגלם. בזכות JAPAN-JAPAN זה עכשיו משתנה, אז התוצאה היא סושיה כשרה בתל אביב שזמינה למשלוחים, טייק אווי או כמובן אוכל במקום.

 

 

 

סושי כשר מהדרין עם JAPAN-JAPAN

JAPAN-JAPAN היא מסעדה יפנית כשרה שבה מביאים את חומרי הגלם הכי טובים ויקרים שיש בעולם. האנשים מאחורי JAPAN-JAPAN חשבו הרבה איך לשמור על האותנטיות של סושי וכיצד לשלב אותו עם אוכל יפני כשר, עד שהם הרכיבו תפריט מעורר השראה מבחינת המגוון והאיכות שלו.

מלבד הזמנת סושי כשר בתל אביב ישירות דרך האתר או בטלפון, JAPAN-JAPAN היא מסעדה אסייתית כשרה בתל אביב שאפשר להגיע אליה לארוחה רומנטית, ללאנצ' ספונטני עם הקולגות או עם המשפחה המורחבת. אחרי שמתרגלים לרעיון של משלוח סושי כשר תל אביב ותושביה כבר לא צריכים לחזור לאחור, אלא להמשיך להציב רף גבוה שמתכתב עם הסטנדרט של JAPAN-JAPAN.

 

 

 

המנות המומלצות של JAPAN-JAPAN

יש המון דוגמאות למנות שמזוהות היום עם סושי כשר מהדרין של JAPAN-JAPAN ומוכיחות שאפשר לשלב בין תעודת כשרות לבין איכות גבוהה. על קצה המזלג, ניתן למשל להזכיר בקטגוריית הסושי סוגים שונים של אורומאקי, פוטומאקי וקונוסים. במקביל, סועדים של JAPAN-JAPAN מתאהבים מהר מאוד בתפריט שכולל רולים וטמפורה – לעומת כאלה שמגיעים ספיישל בשביל המאקי, האוקאגה, הניגירי וכמובן הסשימי.

הבונוס אצל JAPAN-JAPAN בא לידי ביטוי בשילוב של שלל טעמי אוכל יפני כשר תחת קורת גג אחת. מלבד סושי כשר בתל אביב, התפריט של JAPAN-JAPAN כולל מנות ראשונות, סלטים, מרקים, מוקפצים, עיקריות, באן, קומבינציות ומגשי אירוח. בכל אחת מהמנות הללו מורגשת יד עדינה של שף שבוחר את חומרי הגלם ומרכיב אותם יחד, לתוצאה שנעימה גם לחך וגם לעין. הכל אצל JAPAN-JAPAN טרי, טעים וכשר ויש מעל 80 סוגי מנות בשר, עוף או צמחוני.

 

 

 

רוצים לטעום סושי כשר בתל אביב? התפריט של JAPAN-JAPAN זמין עבורכם במלואו באתר הרשמי של הרשת. כמו כן, נשמח לעמוד לרשותכם בשיחת טלפון קצרה או במשלוח אונליין לתיאום מגשים לאירועים או הזמנת אוכל יפני כשר עד לכתובת שבה אתם נמצאים.