תפריט נגישות

מסעדה איכותית לאוכל אסייתי כשר

איך בוחרים מסעדה טובה, מה בודקים לפני שמזמינים סושי והאם יש דבר כזה משלוח אוכל יפני כשר?
רשת ג'אפן ג'אפן מעניקה תשובה מוחצת לשאלות הללו ובמאמר הבא נבין כיצד בדיוק היא עושה את זה ג'אפן ג'אפן היא רשת מסעדות כשרה שפועלת על טהרת התפריט האסייתי.
בעבר שילוב כזה היה נשמע בלתי הגיוני, אך ג'אפן ג'אפן מוכיחה שלא צריך להתפשר על איכות ועל טריות כדי להשיג תעודת כשרות.
מעבר לכך, היכרות כנה ויסודית עם המטבח היפני-סיני-תאילנדי הופכת את ג'אפן ג'אפן לרשת מעוררת השראה.

 



מה הופך את ג'אפן ג'אפן למסעדה איכותית?
הדרך לבחור מסעדה טובה היא קודם כל לבדוק מה מאפיין את התפריט שלה. בשביל שמסעדה תהיה טובה, היא צריכה להיות יצירתית אבל להתבסס על קונספט ברור. ג'אפן ג'אפן למשל עושה את זה מעולה, כי היא משלבת באלגנטיות השפעות ממטבחים שונים – אבל כולם מגיעים מהמזרח הרחוק והקרוב. עוד פרמטר שבו אפשר להשתמש על מנת לבחור מסעדה טובה הוא טריות ואיכות חומרי הגלם.
בסופו של דבר, כל מנה נמדדת בחומרי הגלם שבהם השתמשו כדי להכין אותה. אם רוצים ללכת על בטוח, צריך להשתמש בחומרי הגלם היקרים והאיכותיים ביותר ולהקפיד על ייבוא מיוחד והכנה במקום.
בין היתר, ברשת ג'אפן ג'אפן מצליחים לעמוד בסטנדרטים הללו וזה ניכר החל מהנודלס ועד הרטבים המיוחדים. החשיבות של מסעדה איכותית באוכל אסייתי בכלל – ובסושי בפרט אבל האמת היא שמה שמגדיר את ג'אפן ג'אפן בתור מסעדה איכותית לאוכל אסייתי כשר הוא הסושי.
במנות סושי תפריט משלוחים נוטה להיות בנאלי, אבל לא ככה אצל ג'אפן ג'אפן: אם מזמינים סושי משלוחים מאחד מסניפי הרשת, מקבלים אותו עד הבית או המשרד בדיוק כמו שהוא היה מוגש במסעדה. במילים אחרות, ג'אפן ג'אפן מציבה רף גבוה עבור אוכל יפני משלוחים ואכילה במקום – בדיוק באותה רמה.

אם פעם בהזמנת אוכל יפני משלוח היה מעורר ספקות, כיום ג'אפן ג'אפן מראה שאפשר גם אחרת. הסוד של ג'אפן ג'אפן בתור מסעדה יפנית כשרה ואיכותית נובע מתוך חומרי הגלם המעולים. כך לדוגמא אצל גאפן גאפן תפריט משלוחים לא מגביל את הלקוחות, אלא להפך: הוא חושף אותם אל טעמים חדשים ומביא להם את המזרח הרחוק כאן למזרח התיכון.

 


כיצד משלבים בין כשרות לבין סושי איכותי?
שווה להתמקד במאפיינים של מסעדה אסייתית כשרה בעיקר ביחס למנות הסושי. אם אכן משתמשים בתפריט של ג'אפן ג'אפן בתור דוגמא לדרך שבה אפשר לעשות את זה נכון, רואים שהשילוב בין המרכיבים נשען על יצירתיות. השפים של ג'אפן ג'אפן חושבים על כל מנה ומכניסים אותה לתפריט רק אחרי שהיא עוברת תהליך אישורים ארוך. במקביל, כל המנות מושלמות למשלוח וזה כולל כל מנה חדשה שנכנסת לתפריט. אם שומרים על רמה כזו של דיוק, משתמשים בחומרי גלם איכותיים ומקפידים על טריות – הכשרות היא בכלל לא מגבלה.
80 מנות, מבחר סושי ומנות נודלס טריות ג'אפן ג'אפן היא מסעדה איכותית לאוכל אסייתי כשר שבה הכל טרי וטעים. בין היתר, התפריט של ג'אפן ג'אפן כולל מנות ראשונות, סלטים, מרקים, מוקפצים, עיקריות, באן, סושי וכמובן ספיישלים, קובמבינציות ומגשי אירוח. ספציפית יותר, זה תפריט שיש בו כ-80 מנות עם 15 מנות בשר, 15 סוגים שונים של מנות עוף ומבחר סושי מדהים לצד מנות נודלס נפלאות. אחרי שמזמינים משלוחים של ג'אפן ג'אפן או מגיעים למסעדה, מבינים מהו אוכל יפני כשר אמיתי.