תפריט נגישות

משלוחי האוכל היפני של גאפן גאפן

רשת המסעדות הכשרה ג'אפן ג'אפן מאפשרת להזמין משלוח מתוך תפריט יפני-סיני-תאילנדי שמבוסס על חומרי הגלם הטובים והאיכותיים ביותר. בזכות ייבוא מיוחד והכנה במקום, אלו משלוחי אוכל שמציבים רף גבוה גם ללקוחות פרטיים וגם ללקוחות עסקיים

 

האוכל האסייתי זוכה להצלחה בישראל כי הוא מתכתב עם טעמים מקומיים ומצליח להעניק להם טוויסט זר ואקזוטי. במקביל, זה אוכל עם ערך תזונתי גבוה שיכול להתאים לקהל יעד מגוון. בנוסף, אין בעיה כיום לתאם משלוח אוכל יפני כשר – לבית או למשרד.

רשת המסעדות הכשרה ג'אפן ג'אפן היא דוגמא מעולה לאופן שבו תפריט יפני-סיני-תאילנדי הופך לאופציה המועדפת על קהל יעד מגוון. ברשת ג'אפן ג'אפן משתמשים בחומרי גלם טריים בלבד, שמגיעים בייבוא אישי ומציבים רף סטנדרטים גבוה ובלתי מתפשר. מעבר לכך, לרשת גאפן גאפן תפריט משלוחים מגוון שמציע מעל 80 מנות שונות.

 

 

 

מתי כדאי להזמין סושי ואוכל יפני במשלוח?

בזכות מנות דגל כמו נודלס או סושי תפריט משלוחים של אוכל יפני הוא פתרון קולינרי שמתאים לשלל סיטואציות. האפשרות הקלאסית היא כמובן לפרגן לבני זוג או למשפחה עם סושי משלוחים לארוחת בוקר או צהריים, בעוד אפשרות אחרת היא לתאם אוכל יפני משלוחים לאירועים מיוחדים כגון ימי הולדת ומפגשים חברתיים.

לשם השוואה, בסקטור העסקי מתאמים אוכל יפני משלוחים וקייטרינג גם באירועים עסקיים. בגלל שבמנות סושי משלוח כמו של ג'אפן ג'אפן תמיד מגיע טרי, מרשים וצבעוני, הוא מתאים לאירועים עסקיים קטנים או גדולים.

עוד הזדמנות טובה לנסות עם מנות של גאפן גאפן משלוחים טובים ומהירים היא באמצע יום העבודה עצמו. בהרבה מאוד מקרים, משלוח אוכל יפני הוא ארוחת צהריים מושלמת. כאשר משווים בין סושי תפריט משלוחים לבין תפריט אוכל מהיר אחר, רואים באופן מיידי את הערך התזונתי הגבוה של מנות מהמטבח האסייתי לבין המטבח המערבי הרגיל.

 

 

 

למה לבחור בתפריט של ג'אפן ג'אפן?

משלוחי האוכל היפני של ג'אפן ג'אפן זוכים להערכה מכמה סיבות בולטות. ראשית, רשת המסעדות הכשרה מבססת את המנות שלה על התפריט האסייתי ושואבת השראה מיפן, סין ותאילנד – בלי להתפשר על השפעות ממטבחים נוספים מהמזרח הרחוק. התוצאה היא עשרות מנות טריות שעושות כבוד למקור ושומרות על האופי שלהן גם במשלוח לאזורי החלוקה השונים.

שנית, תפריט המשלוחים של ג'אפן ג'אפן מאפשר להביא את המנות לבית או למשרד בדיוק כפי שהן מוגשות לשולחן במסעדה. כדי לעשות את זה, הצוות של ג'אפן ג'אפן בודק מקרוב כל מנה שיוצאת מהמטבח והמנות מוכנות במקום.

 

 

 

כמה עולה להזמין אוכל יפני?

ג'אפן ג'אפן הופכת את האפשרות של משלוח אוכל יפני לנגיש מתמיד. בתפריט של ג'אפן ג'אפן מחכות לצד מנות ראשונות מעולות גם סלטים, מרקים, מוקפצים וכמובן מנות עיקריות. כמו כן, היכרות יסודית עם סודות המטבח האסייתי מאפשרת לשפים של ג'אפן ג'אפן לשלב חומרי גלם מיוחדים גם במנות באן, סושי, קומבינציות ומגשי אירוח.

סושי משלוח כבר לא חייב להיות יקר, בעיקר אם מצטרפים למועדון החברים של ג'אפן ג'אפן ומרוויחים הטבות, הנחות והפתעות. לאחר תהליך הרשמה קצר שמתבצע אונליין דרך האתר ולא כרוך בתשלום, חברים של ג'אפן ג'אפן שומעים על המבצעים לפני כולם וחלקם יכולים להיות רלוונטיים גם למשלוחים.

לסיכום, משלוחי האוכל היפני של ג'אפן ג'אפן הם רק דוגמא אחת מבין רבות לאופן שבו הרשת שינתה את התפיסה לגבי מנות מהמזרח הרחוק והקרוב. כעת, כל שנותר הוא לטעום ולהצטרף למשפחת הלקוחות המרוצים.