תפריט נגישות

שובר מתנה או מגש מסיבה – חוגגים עם ג'אפן ג'אפן

רשת המסעדות הכשרה ג'אפן ג'אפן לא רק מביאה עד אליכם את חומרי הגלם הכי טובים במזרח הרחוק, אלא גם מאפשרת לפרגן לחברים או משפחה עם שובר מתנה או מגש מסיבה. מחפשים איפה להזמין סושי ולא רוצים להתפשר על פחות מהטוב ביותר? ברוכים הבאים לעולם של ג'אפן ג'אפן

 

ג'אפן ג'אפן היא רשת מסעדות כשרה שמציעה כ-80 מנות על טהרת התפריט האסייתי. בין היתר, המנות בתפריט של ג'אפן ג'אפן מושפעות מיפן, סין ותאילנד והדגש הוא על חומרי הגלם האיכותיים והיקרים ביותר שמגיעים למסעדה בייבוא מיוחד. בנוסף, השפים של ג'אפן ג'אפן מקפידים להכין את הכל במקום: החל מהנודלס ועד הרטבים המיוחדים.

מה שמיוחד ברשת ג'אפן ג'אפן הוא שגם בעת הזמנת סושי במשלוח וגם בעת אכילה במסעדה – החוויה זהה לחלוטין. בשביל לעמוד בסטנדרטים כאלה, ג'אפן ג'אפן מפעילה שליחים ושליחות בפריסה ארצית רחבה ומקפידה להכניס כל מנה לתפריט רק אחרי שהיא נבדקת מכל הכיוונים. ספציפית עכשיו, ג'אפן ג'אפן גם מרחיבה את תחומי הפעילות שלה ומאפשרת לכם לפרגן לחברים ומשפחה.

 

שובר לסושי? המתנה המושלמת!

שובר מתנה לסושי של ג'אפן ג'אפן ישאיר את הקרובים אליכם עם טעם של עוד. לא משנה אם תקנו שובר לסושי לחובבי אוכל אסייתי מושבעים או לבני משפחה שמעולם לא ניסו את זה, החוויה של ג'אפן ג'אפן כבר תעשה את העבודה.

אפשרות אחרת להפתיע חברים עם אוכל אסייתי ברמה גבוהה היא לתת להם גיפטקארד למסעדה ולאחד הסניפים של ג'אפן ג'אפן. באמצעות גיפטקארד למסעדה אסייתית ניתן להבטיח ריענון של השגרה, לעודד התנסות בטעמים חדשים ולהתרשם ממעל 80 מנות שבהן כ-15 מנות בשר, 15 מנות עוף ומבחר מבלבל של סושי משובח.

במילים אחרות, גיפטקארד לסושי זו מתנה מקורית שמוכיחה את עצמה בכל פעם מחדש. במקום להסתפק בתו מתנה כללי, ניתן להציע לחברים ומשפחה חוויה של המזרח הרחוק כאן בישראל ולהפעיל קופון גאפן גאפן כדי לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על התוצאה.

 

לאכול סושי כמו במסעדה – בלי לצאת מהבית

חגיגה עם ג'אפן ג'אפן יכולה להתבצע גם בלי לצאת מהבית. בזכות הקפדה על שימוש בחומרי גלם טריים בלבד, כל מנה שמזמינים במשלוח מהתפריט של ג'אפן ג'אפן מגיעה בדיוק כפי שהיא מוגשת במסעדה. יתרה על כך, ג'אפן ג'אפן מתחייבת לטריות אפילו בהזמנת מגש סושי כשר למסיבה של עשרות אנשים.

עם מגש סושי כשר משלוח שמתואם מראש הוא בדיוק מה שהמסיבה שלכם צריכה להתרומם. המגשים של ג'אפן ג'אפן מעוצבים בקפידה, כל דג מונח במקום ואפילו הצ'ופסטיק עלינו. אם אתם צריכים עזרה בבחירת מגש מסיבה, אחד מנציגי ג'אפן ג'אפן יכול להמליץ ולעזור לכם לבנות תפריט בהתאמה אישית. מכאן והלאה, מגש סושי מסיבה כבר לא ישאיר אף אחד או אחת רעבים.

 

לחגיגה שלכם מגיע את הטוב ביותר!

כיף לראות מסעדות כמו ג'אפן ג'אפן, ששומרות על אותן סטנדרטים בכל תחום פעילות – גם במשלוחים, גם במסעדה וגם בהזמנת מגשי מסיבות ואירועים לעשרות או מאות אנשים. אם מחפשים השראה, אפשר להתרשם באופן כללי מהתפריט של ג'אפן ג'אפן ולראות שם את החלוקה הנוחה למנות פופולאריות בקטגוריות כגון ראשונות, סלטים, מרקים, מוקפצים, עיקריות, באן וכמובן סושי.

לשם השוואה, מי שכבר מכירים מקרוב את המטבח היפני-סיני-תאילנדי יופתע בכל פעם מחדש מטריות חומרי הגלם ומהפיוז'ן בין המנות. ברשת ג'אפן ג'אפן, המקור מקבל את הכבוד שראוי לו וכך גם החגיגה שלכם.