תפריט נגישות

מסעדה יפנית כשרה ואיכותית – ג'אפן ג'אפן

אוכל יפני יכול להיות גם טעים, גם בריא וגם כשר. אבל איך מוצאים את המסעדה המתאימה ומה בודקים לפני שמזמינים מהתפריט? הנה כל מה שכדאי לדעת

מסעדה יפנית כשרה היא ללא ספק הבילוי המושלם. קודם כל, הגיוון האדיר של התפריט היפני מבטיח שלכל אחד ואחת יהיה מה לאכול. מעבר לכך, אוכל יפני כשר מציע ערך תזונתי גבוה בלי להתפשר על הטעם האקזוטי והמרענן. בנוסף, דרך מסעדה טובה ניתן לתאם בקלות משלוח אוכל יפני לכל מקום ובכל שעה.

הבעיה היא שהשילוב יפני כשר פחות מובן מאליו מכפי שנהוג לחשוב. בפועל, לא כל מסעדה יפנית כשרה מסוגלת לעמוד בסטנדרטים של התפריט האסייתי. בשביל לעשות את זה, על השף במסעדה להתמקד בחומרי גלם מעולים וכמובן לדעת איך לשלב ביניהם – כך שהתוצאה תהיה גדולה מסך כל חלקיה.

כך תזהו יפני כשר וטוב

החדשות הטובות הן שיש קריטריונים אובייקטיביים שבהם מסעדה יפנית כשרה צריכה לעמוד על מנת שנדע שאפשר לסמוך על התפריט שלה. בין אם מדובר על ישיבה במסעדה או על אוכל יפני משלוח עד הבית והמשרד, כדאי לבדוק היטב את הפרמטרים הללו.

ראשית, אפשר לזהות שהאוכל היפני הוא גם כשר וגם טוב באמצעות המגוון של התפריט. בשביל לסמוך על אוכל יפני כשר, לא צריך להסתכל רק על הסושי או על הנודלס. רגע לפני שמתיישבים בכל מסעדה יפנית כשרה, בוחנים היטב את התפריט ונותנים עדיפות למקום שיש בו גם מנות ראשונות, קינוחים ולפחות 80 מנות שונות.

שנית, מומלץ לבחור מסעדה יפנית כשרה שבה התפריט מבוסס על טהרת המטבח האסייתי המלא: גם יפני, גם סיני וגם תאילנדי. בעזרת השפעות ממטבחים נוספים, הטעמים מהמזרח הרחוק הופכים להיות אותנטיים יותר ואין סיכוי להתאכזב.

 

איך חומרי הגלם הכי טובים מגיעים לישראל?

מאחורי הקלעים של מסעדה יפנית כשרה וטובה מסתתר מערך לוגיסטי שלם. בתוך המערך הזה, הדגש הוא על ייבוא מיוחד של חומרי הגלם הכי יקרים ואיכותיים שיש בעולם. נכון שאת חלק מחומרי הגלם ניתן להשיג גם בחקלאות או בדגה המקומיים, אבל השילוב עם מרכיבים בייבוא אישי ומיוחד הוא זה שעושה את ההבדל.

חוץ מזה, יש משמעות לאופן שבו מכינים אוכל יפני כשר. בהזמנה לבית או למשרד של אוכל יפני משלוח נמדד רק במובנים של טריות וחום המנה, אבל במסעדה עצמה אנחנו גם נרצה לראות את ההכנה במקום. החל מהנודלס ועד הרטבים המיוחדים, המנות של יפני כשר מן הסוג הזה תמיד יהיו טריות וטעימות.

 

מסעדה יפנית כשרה ואיכותית – גם לאירועים

האוכל היפני עלה לישראל בסערה כבר לפני כמה עשורים ומאז הוא הספיק לבסס את מעמדו. כיום יפני כשר זו כבר לא מילה גסה, אלא סטנדרט מקובל. בתוך הסטנדרט הזה, מצופה מכל מסעדה יפנית כשרה להציע לנו חוויה אותנטית של 360 מעלות גם בישיבה עם המשפחה או החברים וגם בתיאום מגשי אירוח לאירועים.

בפועל, אותם קריטריונים שעוזרים לנו לבחור מסעדה יפנית כשרה יכולים לשרת אותנו גם בשביל להשוות בין מגשי אירוח. בסופו של דבר, האורחים שלנו רוצים את הטוב ביותר ואין סיבה להתפשר על זה בשביל תעודת כשרות.

 

מאסיה לישראל: התפריט המושלם של ג'אפן ג'אפן

 

ג'אפן ג'אפן היא רשת מסעדות כשרה עם סניפים מצפון ועד דרום. חובבי האוכל האסייתי וגם מי שמעולם לא ביקרו ביפן, תאילנד או סין מוזמנים לנסות עכשיו את התפריט ולהצטרף להצלחה.