תפריט נגישות

מסעדה אסייתית כשרה בפריסה ארצית

פריסה ארצית רחבה של סניפי מסעדה אסייתית כשרה היא חדשות מעולות עבור חובבי סושי שלא רוצים להתפשר על זמינות, איכות חומרי הגלם ומגוון המנות בתפריט. בנוסף, היתרון של פריסה גיאוגרפית כזו יכול לבוא לידי ביטוי גם בארוחה במסעדה וגם במשלוחים

תעודת כשרות הופכת כל מסעדה לחוויה קולינרית מושלמת עבור קהל יעד מגוון מאוד. מלבד אנשים דתיים או שומרי מסורת, המשמעות של תעודת כשרות היא שניתן להגיע למסעדה כדי לחגוג עם כל החברים והמשפחה וללכת על בטוח מבחינת ההתאמה של התפריט לתפיסת העולם שלהם. בנוסף, מסעדה שיש לה תעודת כשרות גם נמצאת תחת פיקוח ובקרה מבחינת איכות, טריות והטיפול בחומרי הגלם.

הבעיה היא שעד לפני מספר שנים היה מאוד קשה למצוא מסעדות כשרות שמגישות אוכל אסייתי. אבל כיום המצב שונה לגמרי, כי מסעדה אסייתית כשרה בפריסה ארצית רחבה היא כבר לא חלום רחוק.

 

מה היתרונות של מסעדה אסייתית כשרה?

האפשרות להגיע למסעדה כדי ליהנות מתפריט של אוכל אסייתי כשר היא חדשות מעולות לחובבי סושי. שומרי כשרות למשל מעדיפים מסעדות אסייתיות כאלה כי הם לא רוצים להתפשר על איכות חומרי הגלם, אך הפריסה הארצית גם הופכת את התפריט לזמין ונגיש יותר.

בנוסף, מסעדות כשרות יכולות להציע אוכל אסייתי במשלוח. כאן הדגש הוא לא רק על תפריט הישיבה של מסעדות אסייתיות, אלא על היכולת שלהן להוציא מנות מוקפדות במשלוח לבית, למשרד או לכל מקום אחר. אם מזמינים אוכל אסייתי במשלוח ורוצים לפנק קולגות או עובדים, עדיף שהתפריט יהיה כשר - כך שכל אחד ואחת יוכלו למצוא בו מה שהם אוהבים.

 

מוקפץ אסייתי כשר גם באירועים

רשת בפריסה ארצית רחבה שמצליחה לשלב בין כשרות לבין אוכל אסייתי איכותי הופכת את המסעדות שלה למקום שיכול להתאים לאירועים. אם מחפשים מקום להזמין אליו חברים ומשפחה לחגיגת יום הולדת, אפשר לשקול לשלב מוקפץ אסייתי כשר ולהשאיר את האורחים עם טעם של עוד. באירועים עסקיים, היתרון של נודלס אסייתי כשר הוא שניתן כך לכבד את הצד השני ולא לגרום עוגמת נפש לשומרי מסורת ודתיים.

כאן המקום להזכיר שישראלים מאוד אוהבים אוכל אסייתי כשר כי הוא מתאפיין בטעמים עזים. אבל בעוד מטבח ים תיכוני רגיל נשען על שימוש בחומרי גלם מקומיים בלבד, מסעדות אסייתיות שמכבדות את עצמן דואגות לייבא את המרכיבים העיקריים של המנות השונות ישירות מהמזרח.

 

כך תבחרו אוכל אסייתי במשלוח או במסעדה כשרה

הסוד של בחירת אוכל אסייתי במשלוח או במסעדה כשרה הוא טריות חומרי הגלם. באוכל אסייתי אין מקום לטעויות, כי ניתן להרגיש את טריות ואיכות חומרי הגלם בכל מנה ומנה. אם חומרי הגלם לא מספיק איכותיים וטריים, זה יפגע גם בטעם של המנה וגם בחוויה הכללית מהארוחה.

הדרך ללכת על בטוח עם נודלס אסייתי כשר או עם כל סוג אחר של אוכל מהמזרח הרחוק היא לבדוק במה המסעדה מתמחה. אם המסעדה מתמחה רק באוכל אסייתי, כנראה שיש לה את חומרי הגלם ואת כוח האדם המתאימים לטיפול הראוי בו.

 

ג'אפן ג'אפן מביאה את אסיה לישראל – ולך יש רק מה להרוויח

 

רשת המסעדות של ג'אפן ג'אפן מדגישה את ההבדלים בין אוכל אסייתי איכותי ורגיל. אם תמיד חיבבת סושי אבל לא היה לך איפה לאכול אותו בגיבוי של תעודת כשרות או במשלוח עד הבית והמשרד, כדאי להתרשם ממגוון המנות בתפריט של ג'אפן ג'אפן.