תפריט נגישות

אוכל אסייתי וסושי כשר לפסח של ג'פאן ג'אפן

רשת מסעדות ג'פאן ג'אפן גאה להציע לשומרי הכשרות בישראל תפריט עדכני, מגוון ומשובח של אוכל אסייתי גם בפסח. עדיין מתלבטים מה להגיש בשולחן החג או רוצים לבלות עם החברים והמשפחה בחול המועד? הנה כל היתרונות של סושי שאותם כדאי להביא בחשבון

סושי כשר לפסח הוא פתרון קולינרי מושלם לשומרי כשרות. באמצעות סושי כשר לפסח במשלוח או בישיבה במסעדה, ניתן לגוון את התפריט של חג המצות ולהרוויח עוד יתרונות מבחינת ערך תזונתי ותחושת שובע. מעבר לכך, מומלץ לשקול לשלב אוכל אסייתי כשר לפסח גם על שולחן החג ולהגיע לפחות פעם אחת בחול המועד למסעדה עם המשפחה הגרעינית והילדים.

הבעיה היחידה היא שרובנו לא יודעים להכין לבד את הסושי. מעבר לכך, המון מסעדות ברחבי הארץ לא טורחות להתאים את התפריט שלהן לפסח. גם אם מסעדות מסוימות מוציאות מהתפריט לחם ומאכלים אסורים לפסח, זה לא אומר שיש להן תעודת כשרות. כאן נכנסת לסיפור רשת ג'פאן ג'אפן ומשנה לגמרי את התמונה.

 

המהפכה של ג'פאן ג'אפן מגיעה לכל בית בישראל

ג'פאן ג'אפן היא הרבה יותר מאשר מסעדה אסייתית כשרה לפסח. קודם כל, סניפי הרשת נמצאים בפריסה ארצית רחבה מאוד. המשמעות של פריסה ארצית מן הסוג הזה היא שבזכות ג'פאן ג'אפן ניתן להשיג נודלס כשר לפסח מעכשיו לעכשיו, בהתראה קצרה, במשלוח הביתה או באמצע יום עבודה מתיש במשרד. גם בפסח ובחול המועד, ג'פאן ג'אפן כאן בשביל הלקוחות שלה וניכר שהיא מציבה את הצרכים שלהם בראש סדר העדיפויות.

חוץ מזה, המהפכה של ג'פאן ג'אפן מביאה לכל בית בישראל את חומרי הגלם הכי טובים של המזרח הרחוק. ברשת ג'פאן ג'אפן לא מתפשרים על פחות מהטוב ביותר, מה שניכר בבחירה מוקפדת של חומרי גלם משובחים. בזכות חומרי הגלם, נודלס כשר לפסח הופך עכשיו לחלק בלתי נפרד מתפריט האביב של המסעדות.

 

מתי כדאי להזמין משלוח אסייתי כשר לפסח?

ביקור בסניפי ג'פאן ג'אפן הוא תמיד רעיון טוב למי שמחפשים מסעדה אסייתית כשרה לפסח. בגלל שבחול המועד פסח למשל יש המון ימי חופש, משפחות והורים מחפשים כל הזמן מה לעשות עם הילדים. התפריט של ג'פאן ג'אפן משלב בין מנות סושי, נודלס ומרקים ויש בו גם מנות אחרונות מפנקות לקטנטנים שמסיימים יפה את הצלחת.

חוץ מזה, הפריסה הנוחה של ג'פאן ג'אפן הופכת את הסניפים של הרשת לבילוי חברתי מושלם. אם ממילא יוצאים לחופש בפסח, או סתם רוצים להרגיש את האווירה של חג החירות, כדאי לעשות את זה עם החברים ובני הזוג. החדשות הטובות הן שבסניפי ג'פאן ג'אפן לא רק מתאימים את התפריט ואת חומרי הגלם למאפיינים של פסח, אלא גם מתכננים את שעות הפתיחה והסגירה לדרישות של קהל היעד.

 

התפריט של ג'פאן ג'אפן – האוכל היחיד שאי אפשר להכין בבית

אוכל אסייתי וסושי כשר לפסח של ג'פאן ג'אפן הוא פחות או יותר הדרך היחידה לגוון את התפריט המסורתי של החג. בניגוד למאכלים אחרים שאותם אפשר להכין בבית, סושי ואוכל אסייתי דורשים חומרי גלם מיוחדים: החל מהדג, דרך האצות ועד נודלס עשוי אטריות כשרות.

 

האמת היא שאין בכלל סיבה להתאמץ ולרדוף אחרי חומרי הגלם שיאפשרו להכין אוכל אסייתי כשר לפסח בבית. במקום זה, פשוט מזמינים משלוח של ג'פאן ג'אפן או מגיעים למסעדה. בגלל שהסניפים תמיד קרובים וזמינים, פסח הקרוב עומד להיות יוצא דופן והאוכל האסייתי ישדרג אותו.