תפריט נגישות

מסעדה אסייתית בתל אביב

תל אביב היא ללא ספק הבירה הקולינרית של ישראל, אבל דווקא בגלל זה צריך לדעת איך לבחור בה את המסעדות הטובות ביותר. אז מה בתפריט האסייתי ואיך יודעים שמדובר על מטבח איכותי? הנה כל הטיפים לקראת הבילוי בעיר הגדולה

בילוי בתל אביב מבטיח חוויה בלתי נשכחת. כמעט בכל יום אפשר למצוא לאן ללכת, מה לראות ואיפה לאכול. בנוסף, רבים רואים בתל אביב את הבירה הקולינרית של ישראל ואת הסצנה שממנה שואבות השראה כל המסעדות בארץ.

מצד שני, דווקא ההיצע הגדול של האפשרויות הוא זה שעלול לגרום בלבול אצל מי שמחפשים מדי פעם לרענן את התפריט המוכר עם מנה אסייתית טעימה. אז מה עושים? מתחיל בהשוואה כללית בין סוגי מסעדות, בודקים לעומק מה יש בכל תפריט ולא שוכחים גם אופציה למשלוח.

 

איך מוצאים מסעדה אסייתית טובה?

הדבר הראשון שצריך לעשות כאשר מחפשים מסעדה אסייתית הוא להסתכל על המנות וחומרי הגלם. לא משנה אם מדובר על מסעדה אסייתית מומלצת בתל אביב או בניו יורק, חומרי הגלם מלמדים אותנו עד כמה שמים דגש על טריות ומה מאפיין את המטבח. אפילו עוד לפני הביס הראשון, הצצה בתפריט של מסעדה אסייתית כשרה גם תאפשר לנו לדעת למי היא מתאימה ומי קהל היעד.

עוד טיפ שיעזור לנו להשוות בין מסעדות אסייתיות מומלצות הוא לשמוע חוות דעת של חברים, קרובים ובני משפחה. אמנם על טעם וריח קשה להתווכח, תרתי משמע, אבל זה לא אומר שצריך להתעלם לגמרי מחוכמת ההמונים. במקום זה, בודקים מה אנשים אחרים חשבו על מסעדה אסייתית ונותנים עדיפות בעיקר למי שהטעם שלו הכי קרוב אלינו.

 

מביאים את תל אביב עד הבית

מסעדה אסייתית טובה בתל אביב תעמוד באותם סטנדרטים גם במשלוח. לא מספיק להיות מסעדה אסייתית מומלצת שנהנים בה רק אם יושבים במקום, כי יכול להיות שנרצה למשל להזמין משלוח זריז לחברים, למשרד או לפגישה קצרה. במקרים כאלה, חשוב לנו שהאוכל שיגיע יהיה טרי ואיכותי ושגם המחיר יהיה משתלם.

בתחום שבו פועלת מסעדה אסייתית משלוחים הם דרישה סטנדרטית ומקובלת. האוכל האסייתי שומר על הטריות והפריכות שלו גם כאשר הוא מגיע במשלוח, תוך התאמה לאופי האירוע. כך למשל ניתן לתאם מול מסעדה אסייתית מומלצת בתל אביב כמה מגשי סוגי שונים לאירוע עסקי גדול, או להתמקד בתפריט אקסקלוסיבי יותר לסעודה אינטימית עם בני הזוג בלבד.

בכל מקרה, שווה להשקיע בבחירת המסעדה המתאימה למשלוח זריז של אוכל אסייתי מפנק. כל עוד מזמינים את המשלוח מהמקום המתאים, אפשר לסמוך על הטבחים של המסעדה שיעשו את הכי טוב שהם יודעים בשביל להביא לנו את תל אביב ממש עד פתח הדלת והבית (או המשרד).

 

מה כדאי לאכול במסעדה אסייתית?

עוד שאלה שחוזרת על עצמה בנוגע לבחירת מסעדה אסייתית טובה ומומלצת בתל אביב היא מה בעצם כדאי לאכול. אם מגיעים בפעם הראשונה ורוצים להבין מה הקונספט של המסעדה או במה היא מתמחה, אפשר להתחיל עם שילוב בין מנות ראשונות לעיקריות ולהתמקד בווק או סושי. במידה ובאים עם חברים, כדאי שעל השולחן יהיו כמה שיותר מנות מגוונות: גם סלטים, מרקים ומוקפצים וגם באן וכמובן נודלס.

 

לסיכום, החיפוש אחרי מסעדה טובה לא פחות מספק מהאוכל עצמו. כדי להשלים את החוויה, בעיקר בעיר גדולה כמו תל אביב, כדאי לתת עדיפות למסעדה אסייתית מוכחת שבה שמים דגש על חומרי גלם טריים ומעניינים.